This website works best with JavaScript enabled

кнопка анкети

logo5

instagram iconyoutube (2)vk-icon-2  pngodnoklassnikifacebook round

          Знання іноземних мов – це ключ до успіху в сучасному світі, де спілкування іноземними мовами та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення. Інтерес до вивчення мов традиційно великий, бо перефразовуючи відомий вислів, можна сміливо сказати, що той, хто володіє мовами, володіє світом.

         Загалом людина, яка володіє мовами, – різнобічно розвинута особистість, володіє кращими здібностями до вивчення нового, вільніша та більш впевнена у спілкуванні з людьми.

         Зовсім недавно вчені з Лондонського університету шляхом проведення великого статистичного та наукового дослідження прийшли до висновку, що люди, які вчать іноземні мови, мають більш гнучке і оригінальне мислення. Цей висновок базується на тому, що вчені науковим шляхом підтвердили прямий зв'язок між активністю сірої речовини і знанням кількох мов.

english

Стара приказка говорить: «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина». Тобто, чим більше мов на сьогодні ти знаєш, тим краще. Адже, кожна мова – це ключ, який відкриває двері до чогось свого, до чогось нового.

         Так, наприклад, англійська мова – це офіційна мова міжнародного бізнесу та торгівлі, Інтернету і техніки, науки і мистецтв. 80% ділового мовного простору займає саме вона. Кожен з нас все частіше стикається з нею у спілкуванні з партнерами по роботі і на відпочинку. Англійська мова використовується при заповненні анкет, складання резюме, у діловому та приватному листуванні. Володіння англійською мовою – вже не дивовижна навичка, а необхідність.

         Вивчення будь-якої іноземної мови розкриває перед нами нові можливості, робить багатшим наш духовний світ. Володіючи іноземною мовою, людина автоматично переходить на вищий соціальний ступінь, оскільки стає конкурентоспроможним претендентом на високооплачувану посаду. Адже, як відомо, престижні організації, зазвичай, або самі є представниками іноземних фірм, або ведуть з ними активну партнерську діяльність. А там без знання іноземної мови не обійтися! Іноземні мови покращують якість нашого життя у всіх її сферах.

ГРА: «Вибери колір».

Мета: розвиток навичок аудіювання назв кольорів.

Кожен гравець має перед собою кольорові олівці чи фломастери (або ж 10 різнокольорових карток-кружечків). Ведучий називає колір, а гравці піднімають олівець(фломастер або картку) відповідного кольору. Щоб було цікавіше, можна поділити гравців на дві команди. Коли хтось із гравців помилився – його команда отримує штрафний фант. Перемагає та команда, в якої буде менше штрафних фантів. Гру можна проводити і у формі конкурсу капітанів команд.

Варіант цієї гри можна використовувати з метою розвитку лексики при вивченні даної теми:

Учитель показує кольоровий олівець (або картку), а учні називають цей колір англійською мовою.

zrazok1

 

 

ГРА: «Допоможи знайти річ»

 

Мета: закріпити у мовленні використання прийменників at, in, under, on.

 

Учитель ховає якусь річ та питає: “Where is…..(a pencil)?” Завдання учнів – знайти очима, або рухаючись по класу, цю річ і відповісти: «It is at the window (….on the stand)».

 

 

ГРА «Назва слова на цю літеру».

 

Мета: активізувати в пам’яті учнів знайомі їм слова,повторити літери алфавіту

 

Гра проводиться з м’ячем.

 

Учитель називає літеру англійського алфавіту та кидає м’яча якомусь учневі. Піймавши м’яча, учень має назвати будь-яке слово на певну тему.

 

Цю гру бажано проводити по командах. Яка команда назвала більше слів, та й перемогла.

 

ГРА « Ноw old are you?»

 

Мета: розвиток лексики по темі «Цифри» та мовлення учнів

 

Гра проводиться по парах.

 

Учитель роздає учням по одній картці з будь-якою цифрою від 1 до 10. Учитель починає гру, питаючи у одного з учнів: «Ноw old are you?». Учень повинен відповісти: “I am 6”, бо в нього на картці написано «6» Потім учні ланцюжком по черзі питають один одного про вік.

 

 

ГРА «Відгадай предмет»

 

Мета: закріпити лексичні одиниці певної теми та розмовну структуру «Is it a (pen)?»

 

Вчитель виставляє на дошці малюнки предметів і загадує якусь річ. Завдання учнів – відгадати цю річ за допомогою запитання «Is it a (pen, соруbооk…)?»

zrazok2

 

Гра «Опиши друга»

 

Мета: відпрацювати у мовленні учнів питання «What is he(she) wearing?» та відповідь на нього: “He (she) is wearing …”.

 

Учитель запрошує по черзі учнів до дошки, а інші описують їхній одяг. Починає вчитель.

 

Наприклад: Т: «What is he(she) wearing?»

 

Р1: « He (she) is wearing blue skirt and white blouse»

 

 

 

Метод «Мікрофон»

 

Учитель пропонує учням різноманітні запитання і за допомогою уявного мікрофону учні відповідають на них. Наприклад:

 

T: What is your favourite day?

 

P: My favourite day is (Monday)

zrazok3

 

 

english games"Без гри немає і не може бути 
повноцінного розумового розвитку.
 
Гра - це величезне світле вікно,
 
через яке в духовний світ дитини
 
вливається цілющий потік уявлень,
 
понять про навколишній світ.
 
Гра - це іскра, запалююча вогник
 
кмітливості і допитливості".
 
Сухомлинський В. А.

 

 

Ігрові технології - дієвий інструмент викладання, який активізує розумову діяльність учнів, дозволяє зробити навчальний процес привабливим і цікавим, змушує школярів хвилюватися і переживати. Це потужний стимул підвищення мотивації до оволодіння іноземною мовою. Гра завжди припускає ухвалення рішення - як надійти, що сказати, як виграти. Це обставина загострює розумову діяльність учнів. Гра, як говорив К.С. Виготський, веде за собою розвиток. Розвиваюче значення гри закладено в самій її природі, бо гра - це завжди емоції, а там де емоції, там активність, там увага і уява, там працює мислення. Для дітей молодшого та середнього шкільного віку характерні яскравість сприйняття, легкість входження в образи, тому найбільш ефективними формами навчання іноземним мовам на даних етапах, на думку автора даного досвіду, є дидактичні та рольові ігри.

На відміну від ігор взагалі дидактична гра має істотним ознакою - наявністю чітко поставленої мети навчання і відповідного їй педагогічного результату. Дидактична гра має сталу структуру, що включає наступні основні
 компоненти:
1. Ігровий задум.
 
2. Правила.
 
3. Ігрові дії.
 
4. Пізнавальний зміст або дидактичні завдання.
 
5. Обладнання.
6. Результати гри.

Ігровий задум виражений у назві гри. Він закладений в дидактичної задачі, яку треба розв'язати на уроці, і надає грі пізнавального характеру, висуває до її учасників певні вимоги щодо знань.
 
Основою дидактичної гри є пізнавальний зміст. Воно полягає у засвоєнні тих знань і вмінь, які застосовуються при вирішенні навчальної проблеми, поставленої грою.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440