This website works best with JavaScript enabled

кнопка анкети

logo5

instagram iconyoutube (2)vk-icon-2  pngodnoklassnikifacebook round

Учебный планДля чого потрібно вивчати іноземні мови?

  • По-перше, це допоможе Вам розширити горизонт своїх можливостей. Подорожі стануть для Вас комфортними і приємними, а коло Ваших знайомих і друзів зросте; прослуховування іноземних хітів стане наповненим нового сенсу, а не набором приємних звуків.
  • По-друге, Ви зможете глибше відчути культуру іншого народу. Адже ДНК кожної нації заховане саме в мовному ключі. Знання мов відкриває Вам доступ до ширшого інформаційного джерела.
  • По-третє, вільне володіння іноземними мовами підвищить Ваші шанси отримати перспективну, високооплачувану роботу. Знання мов надасть Вам суттєві конкурентні переваги на ринку праці, а стажування й робота за кордоном стануть для Вас реальністю.
  • По-четверте, вивчення іноземних мов сприятиме розвитку Вашого креативного мислення. Читати книги, дивитися фільми мовою оригіналу – це особливе задоволення. Жоден, навіть дуже хороший перекладач з відчуттям слова, не зможе повністю передати колорит іншої мови.

Якщо Ви не перший рік вивчаєте іноземну, проте досі не подолали мовний бар’єр; якщо Ви хочете підвищити свою професійну вартість на ринку праці, або ж просто бажаєте дати своїй дитині гідну путівку в життя – то Вам потрібні саме МИ. Адже наших педагогів насамперед цікавить Ваше особистісне зростання й розвиток. Ваш успіх у житті – наше головне завдання.

18644549 1861756277480464 1327534874 nЦентр розвитку особистостьі "ЛОГОС" спільно із здобувачем наукового ступеня кандидата педагогічних наук, методист КУ «Міський методичний кабінет» Департаменту освіти Вінницької міської ради Дрозд Тетяною Михайлівною запрошують школярів і дорослих відвідати надзвичайно цікавий, змістовний теренінговий курс.

18643931 1861756270813798 1459176788 nТренінговий курс «Відкрита школа риторики» буде корисним для старшокласників, що бажають отримати практику підготовки та виголошення промов, а саме:
- покращити техніку мовлення (дихання, голос, дикцію);
- збагатити активний словниковий запас;
- спілкуватися правильною, літературною українською мовою;
- доречно поєднувати слова з жестами, рухами та мімікою;
- стати інтонаційно та емоційно виразними;
- розвивати творчі здібності, виголошувати підготовлені та імпровізовані промови;
- вести діалог, відповідати на запитання, бути активними слухачами;
- долати комунікативні бар’єри, бути позитивними й отримувати задоволення від публічного спілкування.

18685296 1861756274147131 519733521 n18716671 1861756280813797 1411462603 n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЦЕНТР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ "ЛОГОС"
вул. Ширшова, 3а
вул. А. Янгеля (Фрунзе), 65
вул. Грибоєдова, 3
тел. 69 87 93, (096) 848 90 28, (068) 143 00 64, тел (096) 891 43 40

ЛІТНІЙ ТАБІР

 

bannerSUNNY LOGOS CAMP
#ЦРО_ЛОГОС #літо #табір
Шановні батьки!
На порозі літо  і Ви не знаєте, як організувати дозвілля Вашої дитини? Хочете, щоб воно минуло весело, цікаво і з користю для Вашого малюка? Тоді наші двері відкриті саме для Вас!

 

SUNNY LOGOS CAMP пропонує поринути у світ подорожей і знань. Протягом табірної зміни діти поринуть в атмосферу 10 різних країн «Навколо світу за 10 днів», познайомлять з особливостями кожної національності; спробують виготовити власними руками реч, які асоціюються з тією чи іншою країною. Дізнаються багато нового й важливого під час табірної зміни «Ерудит», крім того підвищать рівень володіння англійською мовою.

litniy tabirerudutnavkolo svitu

ЛІТНІЙ АНГЛОМОВНИЙ ТАБІР

 

Англомовний табір «ЛОГОС» пропонує школярам активний та пізнавальний відпочинок та надає унікальну можливість зануритись в англомовне середовище. ЦРО «ЛОГОС» розробив програму вивчення англійської мови на основі ігрової методики, яка дозволяє з легкістю засвоїти іноземну мову. Діти зможуть покращити свій рівень спілкування англійською мовою в побутових та ігрових ситуаціях, краще ознайомитись з культурою та традиціями Великої Британії.

ang tabir1

 

Ми пропонуємо безліч цікавих та активних ігор, екскурсій та розваг. Традиційно ми разом готуємо оригінальний флешмоп.

ang tabir2

 

Для дітей проводяться творчі майстер-класи, хореографія, квести та багато іншого.

 

ang tabir4

В таборі «ЛОГОС» завжди панує дружня атмосфера, у нас завжди весело та цікаво!!!

 

 

 

 

 

Приведи друга – отримайте знижки

 

 

akcia2З 15 січня по 15 лютого в ЦРО «ЛОГОС» діє акція «Приведи друга – отримай 10% знижки на абонемент для себе і 10% знижки на абонемент друга. Приведи двох друзів – отримай 20% знижки».

 

ПОДАРУНОК ДО ДНЯ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА

 

 

akcia1До Дня Святого Валентина ЦРО «ЛОГОС» робить чудовий подарунок новим відвідувачам нашого центру і пропонує знижку 10% на всі види занять  (розвиток, дошколярик, англійська, німецька та французька мови).

 

 АНКЕТА ДЛЯ БАЖАЮЧИХ НАВЧАТИСЯ В ЦЕНТРІ "ЛОГОС"

          Знання іноземних мов – це ключ до успіху в сучасному світі, де спілкування іноземними мовами та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення. Інтерес до вивчення мов традиційно великий, бо перефразовуючи відомий вислів, можна сміливо сказати, що той, хто володіє мовами, володіє світом.

         Загалом людина, яка володіє мовами, – різнобічно розвинута особистість, володіє кращими здібностями до вивчення нового, вільніша та більш впевнена у спілкуванні з людьми.

         Зовсім недавно вчені з Лондонського університету шляхом проведення великого статистичного та наукового дослідження прийшли до висновку, що люди, які вчать іноземні мови, мають більш гнучке і оригінальне мислення. Цей висновок базується на тому, що вчені науковим шляхом підтвердили прямий зв'язок між активністю сірої речовини і знанням кількох мов.

english

Стара приказка говорить: «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина». Тобто, чим більше мов на сьогодні ти знаєш, тим краще. Адже, кожна мова – це ключ, який відкриває двері до чогось свого, до чогось нового.

         Так, наприклад, англійська мова – це офіційна мова міжнародного бізнесу та торгівлі, Інтернету і техніки, науки і мистецтв. 80% ділового мовного простору займає саме вона. Кожен з нас все частіше стикається з нею у спілкуванні з партнерами по роботі і на відпочинку. Англійська мова використовується при заповненні анкет, складання резюме, у діловому та приватному листуванні. Володіння англійською мовою – вже не дивовижна навичка, а необхідність.

         Вивчення будь-якої іноземної мови розкриває перед нами нові можливості, робить багатшим наш духовний світ. Володіючи іноземною мовою, людина автоматично переходить на вищий соціальний ступінь, оскільки стає конкурентоспроможним претендентом на високооплачувану посаду. Адже, як відомо, престижні організації, зазвичай, або самі є представниками іноземних фірм, або ведуть з ними активну партнерську діяльність. А там без знання іноземної мови не обійтися! Іноземні мови покращують якість нашого життя у всіх її сферах.

ГРА: «Вибери колір».

Мета: розвиток навичок аудіювання назв кольорів.

Кожен гравець має перед собою кольорові олівці чи фломастери (або ж 10 різнокольорових карток-кружечків). Ведучий називає колір, а гравці піднімають олівець(фломастер або картку) відповідного кольору. Щоб було цікавіше, можна поділити гравців на дві команди. Коли хтось із гравців помилився – його команда отримує штрафний фант. Перемагає та команда, в якої буде менше штрафних фантів. Гру можна проводити і у формі конкурсу капітанів команд.

Варіант цієї гри можна використовувати з метою розвитку лексики при вивченні даної теми:

Учитель показує кольоровий олівець (або картку), а учні називають цей колір англійською мовою.

zrazok1

 

 

ГРА: «Допоможи знайти річ»

 

Мета: закріпити у мовленні використання прийменників at, in, under, on.

 

Учитель ховає якусь річ та питає: “Where is…..(a pencil)?” Завдання учнів – знайти очима, або рухаючись по класу, цю річ і відповісти: «It is at the window (….on the stand)».

 

 

ГРА «Назва слова на цю літеру».

 

Мета: активізувати в пам’яті учнів знайомі їм слова,повторити літери алфавіту

 

Гра проводиться з м’ячем.

 

Учитель називає літеру англійського алфавіту та кидає м’яча якомусь учневі. Піймавши м’яча, учень має назвати будь-яке слово на певну тему.

 

Цю гру бажано проводити по командах. Яка команда назвала більше слів, та й перемогла.

 

ГРА « Ноw old are you?»

 

Мета: розвиток лексики по темі «Цифри» та мовлення учнів

 

Гра проводиться по парах.

 

Учитель роздає учням по одній картці з будь-якою цифрою від 1 до 10. Учитель починає гру, питаючи у одного з учнів: «Ноw old are you?». Учень повинен відповісти: “I am 6”, бо в нього на картці написано «6» Потім учні ланцюжком по черзі питають один одного про вік.

 

 

ГРА «Відгадай предмет»

 

Мета: закріпити лексичні одиниці певної теми та розмовну структуру «Is it a (pen)?»

 

Вчитель виставляє на дошці малюнки предметів і загадує якусь річ. Завдання учнів – відгадати цю річ за допомогою запитання «Is it a (pen, соруbооk…)?»

zrazok2

 

Гра «Опиши друга»

 

Мета: відпрацювати у мовленні учнів питання «What is he(she) wearing?» та відповідь на нього: “He (she) is wearing …”.

 

Учитель запрошує по черзі учнів до дошки, а інші описують їхній одяг. Починає вчитель.

 

Наприклад: Т: «What is he(she) wearing?»

 

Р1: « He (she) is wearing blue skirt and white blouse»

 

 

 

Метод «Мікрофон»

 

Учитель пропонує учням різноманітні запитання і за допомогою уявного мікрофону учні відповідають на них. Наприклад:

 

T: What is your favourite day?

 

P: My favourite day is (Monday)

zrazok3

 

 

english games"Без гри немає і не може бути 
повноцінного розумового розвитку.
 
Гра - це величезне світле вікно,
 
через яке в духовний світ дитини
 
вливається цілющий потік уявлень,
 
понять про навколишній світ.
 
Гра - це іскра, запалююча вогник
 
кмітливості і допитливості".
 
Сухомлинський В. А.

 

 

Ігрові технології - дієвий інструмент викладання, який активізує розумову діяльність учнів, дозволяє зробити навчальний процес привабливим і цікавим, змушує школярів хвилюватися і переживати. Це потужний стимул підвищення мотивації до оволодіння іноземною мовою. Гра завжди припускає ухвалення рішення - як надійти, що сказати, як виграти. Це обставина загострює розумову діяльність учнів. Гра, як говорив К.С. Виготський, веде за собою розвиток. Розвиваюче значення гри закладено в самій її природі, бо гра - це завжди емоції, а там де емоції, там активність, там увага і уява, там працює мислення. Для дітей молодшого та середнього шкільного віку характерні яскравість сприйняття, легкість входження в образи, тому найбільш ефективними формами навчання іноземним мовам на даних етапах, на думку автора даного досвіду, є дидактичні та рольові ігри.

На відміну від ігор взагалі дидактична гра має істотним ознакою - наявністю чітко поставленої мети навчання і відповідного їй педагогічного результату. Дидактична гра має сталу структуру, що включає наступні основні
 компоненти:
1. Ігровий задум.
 
2. Правила.
 
3. Ігрові дії.
 
4. Пізнавальний зміст або дидактичні завдання.
 
5. Обладнання.
6. Результати гри.

Ігровий задум виражений у назві гри. Він закладений в дидактичної задачі, яку треба розв'язати на уроці, і надає грі пізнавального характеру, висуває до її учасників певні вимоги щодо знань.
 
Основою дидактичної гри є пізнавальний зміст. Воно полягає у засвоєнні тих знань і вмінь, які застосовуються при вирішенні навчальної проблеми, поставленої грою.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440