This website works best with JavaScript enabled

кнопка анкети

logo5

instagram iconyoutube (2)vk-icon-2  pngodnoklassnikifacebook round

ledi dgentelmen

Студія юних леді та джентльменів – це час, проведений з користю! Ми допоможемо дітям піти шляхом справжніх леді та джентльменів з гордо піднятою головою. Вони освоять хороші манери, навчаться впевнено виступати перед аудиторією, любити мистецтво, а також красиво рухатися і комфортно почувати себе в будь-якому суспільстві. В кінці навчального року для маленьких леді та джентльменів проводиться конкурс «Юна леді та джентельмен»(або справжній бал)???

У програмі навчання:

•Основи етикету;

•Танцювальна майстерність;

•Дефіле;

•Акторська майстерність.

Студія юних леді та джентльменів відмінно підійде як надмірно скромним діткам, які в процесі навчання знайдуть більше впевненості в собі, так і забіякам, які в ігровій формі засвоять рамки пристойної поведінки.

Індивідуальний підхід до кожної дитини. Доброзичлива атмосфера. Затишна обстановка. Майбутнє ваших дітей - у ваших руках!

Групи формуються за віком.

Студія мистецтв - це творча реалізація для всіх. Кожна дитина талановита!

Наші гуртки допоможуть розкрити творчі мрії і розвинути таланти дітей. Мрієте танцювати,співати,зіграти омріяну театральну роль,стати справжніми зірками?!Тоді мерщій до нас! Вас чекають захопливі заняття та яскраве майбутнє.

До ваших послуг:

- театральна студія

- хореографія

-бебі-фітнес

-образотворче мистецтво

-творча майстерня

-«Школа юних леді та джентльменів»

-вокал та музикування

ХОРЕОГРАФІЯ

 

horeografia

Хореографія для дітей –  це…

…загальний розвиток усього організму (і фізичний, і психічний) , як результат – правильна постава, красива хода, легкість в рухах, еластичність зв’язок, гнучкість і граціозність; розвиток концентрації, волі, уваги, сприйняття, мислення, пам’яті, урівноваженості; в танці дитина вчиться володіти своїм тілом, краще орієнтується в просторі, покращується координація рухів.

…розвиток творчих здібностей, естетичного смаку, що ефективно впливає на всебічний і гармонійний розвиток особистості, адже саме в танці діти можуть за допомогою  легких та красивих рухів тіла передавати свої переживання і почуття;

…розвиток музичного сприйняття, емоційності й образності, вдосконалення мелодійного і гармонійного слуху, музичної пам’яті, відчуття ритму, культури рухів, уміння творчо утілювати музично-руховий образ. В танці зливаються воєдино слухове (ритмічне) і зорове враження, виразними рухами передається емоційний стан людини. Рухи під музику – найважливіший засіб розвитку тілесного досвіду дитини і, отже, гармонійного розвитку її особистості в цілому.

 

міні садочок 2 

Ми пропонуємо 5 годин, які принесуть користь Вам і Вашому малюку. Вільна мама і щаслива дитина! Години перебування в садочку – це час захоплюючих, пізнавальних занять та ігрової діяльності. Розроблена нами програма враховує не лише психолого-вікові особливості, але й пріоритетно орієнтована на індивідуальний підхід до кожного вихованця.

 

Протягом тижня Ваш малюк матиме комплекс розвиваючих занять:

  весела математика;

  розвиток мовлення;

  ознайомлення з навколишнім середовищем;

  грамота й письмо;

  читання;

  англійська мова;

  фізкультура;

  рухливі, сюжетні, дидактичні й рольові ігри;

  образотворче мистецтво.

 

Наш міні-садочок – це затишна територія дитячого розвитку. Ідеальний варіант для дітей, які не відвідують державний садочок, або ж готуються до нього. Наші викладачі забезпечать Вашого малюка належною увагою й турботою, удосконалять навички спілкування, допоможуть адаптуватися у новому колективі.

 

 

Логос пропонує ранній розвиток  дитини від 3 до 5 років.

 

розвиток

Що ж таке розвиток?

 

Розвиток – це насамперед зміна, рух, в процесі якого створюється нове, необхід­не, здатне до саморуху, саморозвитку.

 

Ми навчимо Вашу дитину вчитися, самоорганізовуватися; допоможемо звикнути до дисципліни й виконання чітких інструктажів під час навчального процесу. «Загальний розвиток» – це зібрані в комплекс розвиваючі заняття для дітей 3-5 років. Програма спрямована на розвиток мовлення, мислення й логіки; навчання грамоти й розвиток математичних здібностей. Наші педагоги створять атмосферу сприятливого середовища для набуття важливих навичок соціалізації; допоможуть виявити творчі здібності Вашої дитини, сприятимуть розвитку дрібної моторики.

Заняття в нашому центрі – це унікальна, майже сімейна, атмосфера любові й тепла до кожного вихованця.

 

zaitsev-kubikiНе вчитися, а гратися! Так коротко можна охарактеризувати методику навчання читанню Миколи Олександровича Зайцева.

На наш погляд, це найпопулярніша нині методика. З її допомогою прибічники раннього розвитку вчать своїх малюків читати, писати, рахувати і навіть засвоювати іноземні мови. Та й діти не проти такого навчання. Адже все, що від них вимагають - гратися яскравими кубиками і співати пісеньки

podgotovka-k-shkole

У сучасному динамічному світі підготовка до школи – життєва необхідність. Це перший щабель кар’єрного росту Вашої дитини, і ми прагнемо, щоб він став успішним кроком у цікаве шкільне життя. Основне наше завдання – максимально комфортна й швидка адаптація до особливостей навчального процесу.

Ми готуємо дітей у відповідності до державних вимог, постійно відслідковуючи нові тенденції в розвитку сучасної системи дошкільної й початкової освіти. Сьогодні перед вступом до 1го класу дитина уже повинна володіти певним багажем знань.

 

Які знання отримає Ваша дитина після закінчення курсу підготовки?

 

ЧИТАННЯ, ПИСЬМО

Після проходження курсу Ваша дитина зможе:

 розрізняти основні одиниці мовлення: звук, буква, склад, слово, речення;

 розбирати нескладні слова за звуками;

 самостійно читати короткі тексти;

 вільно переказувати прочитане;

 правильно будувати речення під час спілкування;

 суттєво поповнити словниковий запас.

МАТЕМАТИКА

Ми навчимо Вашу дитину:

 рахувати в межах ста;

 рахувати різними способами: кількісним, порядковим, зворотнім;

 працювати з числами від 0 до 20;

 легко розв’язувати арифметичні, логічні завдання;

 розрізняти основні одиниці вимірювання (міліметр (мм), сантиметр (см), метр (м));

 розрізняти геометричні фігури.

 

Після закінчення навчання Ваша дитина отримає сертифікат про проходження курсу дошкільної підготовки. Рівень знань, який матиме дитина, дозволить їй з легкістю скласти вступні іспити до школи, ліцею чи гімназії.

 

logoped

Порушення мовлення? Затримка розвитку? Тривожність? Гіперактивність? Обов’язково зверніться до логопеда-дефектолога. Це лікар, який спеціалізується на роботі з дітьми, які мають різноманітні відхилення в розвитку. Логопед-дефектолог формує навчальні навички, корегує проблеми, які є у дитини, старається максимально соціалізувати її в сучасному світі.

 

Критичний вік для визначення порушень мовлення –
3 роки. Не потрібно чекати, коли дитина «виговориться» сама – краще отримати консультацію у професіонала. Адже з часом проблеми лише поглиблюються: помилки в мовленні стають помилками під час читання й письма. Навіть за відсутності мовленнєвих порушень логопедичні заняття важливі для розвитку мовлення й збагачення словникового запасу. Сьогодні, з розвитком девайсів, ми уже маємо нове покоління дітей і
Gen, які буквально народилися зі смартфонами в руках. Дітям бракує багатьох важливих для їхнього віку знань, наприклад, про узагальнюючі слова.

 

Консультації в центрі «ЛОГОС» надає професійний логопед-дефектолог, психолог з багаторічним досвідом роботи.

 

 

22236420 280476715690879 740618987 nФіяло Тетяна Володимирівна

Засновник Центру розвитку особистості «Логос»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22184691 280477689024115 209196235 nБеля Тетяна Юріївна

Директор  Центру розвитку особистості «Логос»

Викладач англійської мови

 

 

Освіта: у 2009 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М. М. Коцюбинського.

 

Факультет: Інститут філології та журналістики

 

Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література. Англійська мова та зарубіжна література»

 

 Моє  педагогічне кредо: «Учитель та учень ростуть разом». Конфуцій висловлює  глибинне розуміння мною педагогічної діяльності, де я, як вчитель, разом зі своїми вихованцями  навчаюся, пізнаю, досліджую, а головне, на мою думку, формуюся як справжній педагог, який здатний дарувати учням частинку своєї душі, тепла і любові.

 

 Блог Тетяни Беля

 

 

 

22184949 280477685690782 219139433 nДжосан Анна Борисівна

Адміністратор

 

Освіта: у 2015р. закінчила ВФ Київського національного університету культури та мистецтв ім. М. Поплавського і отримала повну вищу освіту.

Спеціальність: «Документознавство та інформаційна діяльність ».

Факультет: Документознавства.

Життєве кредо: «Час – дорогоцінний дарунок, наданий людині, щоб стати розумнішою, кращою … довершенішою».

Про себе:  «Не витрачай свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагни робити все якнайкраще», я теж так вважаю! Потрібно завжди себе розвитати, не стояти на місці, йти до своєї мети, досягати нових вершин в житті. 

 

 

 

 

 

 

 

 

4Мамбірова Олена Федорівна

Викладач англійської мови

Вінницький державний педагогічний університет ім.М.М.Коцюбинського

Спеціальність «Англійська та німецька мови. Зарубіжна література»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

9Єліна Дар’я Вікторівна

Викладач дошкільної підготовки

Вінницький державний педагогічний університет ім.М.М.Коцюбинського

Спеціальність «Початкова освіта. Практичний психолог»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22185063 280476705690880 247267821 nГапчук Яна Анатоліївна

Викладач німецької та англійської мови

 

Освіта: у 2016 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М. М. Коцюбинського.

Факультет: Інститут іноземних мов.

Спеціальність: «Бакалавр філології, вчитель німецької мови та зарубіжної літератури».

 

З 2016 р. і дотепер здобуваю рівень магістра за напрямками підготовки: «Середня освіта. Мова та література (німецька, англійська)» та «Науки про освіту. Педагогіка вищої школи. Професійна освіта ( комп’ютерні технології)».

 

Ще у школі багато думала про те, що я б змінила у процесі навчання. І склалося так що я вступила до педагогічного вишу. Під час навчання в університеті я стала призером конкурсу педагогічної майстерності. Саме це допомогло мені ствердитись у думці про правильний вибір професії.
У процесі навчання для мене головною є зацікавленість учнів, оскільки позитивна мотивація є частиною успіху. А я у свою чергу роблю усе, щоб сприяти цьому. 

  

 

 

22192800 280476719024212 101379107 nБігун Вікторія Володимирівна

Викладач англійської мови

 

Освіта: у 2008р. закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського і отримала повну вищу освіту.

Спеціальність:«Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література та англійська мова».

Факультет: Інститут філології і журналістики.

Додаткова освіта: у 2001р. закінчила англійське відділення Перших Київських державних курсів іноземних мов і отримала диплом перекладача за фахом «англійська мова».

Життеве кредо: Будьте самі і людиною й дитиною, щоб навчати дитину.

Про себе: цілеспрямована і відповідальна, люблю спілкуватись з дітьми , отримую задоволення від навчання. Вважаю що кожна дитина особлива і розумна, головне правильно підібрати підхід до неї.

 

 

 

 

 

22192760 280477665690784 1620280276 nРюміна Олена Сергіївна

Вихователь

 

Освіта: у 1998р. закінчила Амурский державний педагогічний університет імені М.І. Калиніна і отримала повну вищу освіту.

Спеціальність: «Вчитель російської мови та літератури».

Факультет: Інститут філології.

Додаткова освіта: у 2009р. закінчила курси «Вихователь. Методика раннього розвитку дитини» при інституті післядипломної освіти у м. Чернівці.

Життєве кредо: Кожна дитина - унікальний витвір природи, тому робота вихователем це найвідповідальніша та найважливіша в сучасному світі.

Про себе: відповідальна, тактовна, спокійна, доброзичлива. Троє власних дітей, великий досвід роботи в шкільних та дошкільних дитячих установах.

 

 

 

 

 

 

 

 

22185089 280477675690783 341447673 nСакун Лада Анатоліївна

Логопед-дефектолог

Київський державний педагогічний інститут ім.О.Горького

Спеціальність «Дефектологія»

 

 

 

 

 


 

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440